Соціальна мережа Twitter заявила, що розширить перелік типів політичної реклами, дозволеної на платформі. Це буде скасуванням глобальної заборони на політичну рекламу, яку було запроваджено у 2019 році, повідомляє Reuters.
У компанії також заявили про те, що пом'якшить правила для "рекламних оголошень, заснованих на причині" в США, і надалі приведе свою рекламну політику "у відповідність з політикою телебачення та інших засобів масової інформації".
Twitter запровадив заборону на політичну рекламу у 2019 році, після того, як разом з іншими соцмережами зіткнувся з критикою за те, що дозволив поширювати дезінформацію через свої сервіси. Тоді ж було запроваджено обмеження на соціальну рекламу.
Після того, як Twitter купив Ілон Маск, соцмережа втратила багато великих рекламодавців, оскільки бізнесмен звільнив тисячі співробітників, відновив заблокований аккаунт Дональда Трампа і поспішно заявив про запровадження плати за «синю галочку» верифікації.
Маск також продовжує скорочувати витрати Twitter і заявив, що компанія може зіткнутися з "негативним грошовим потоком" у розмірі трьох мільярдів доларів наступного року.
Раніше Маск став першою людиною в історії, статки якої скоротилися на 200 мільярдів доларів. Це сталося через падіння акцій Tesla на 65% у 2021-2022 роках.