У понеділок, 22 січня, найбільша у світі компанія з продажу товарів і послуг через Інтернет Amazon.com анонсувала відкриття повністю автоматичного продуктового магазину, повідомляє видання Reuters.
Магазин на 167 квадратних метрів розташований в адміністративній будівлі компанії в Сіетлі. Він оснащений камерами зверху та датчиками ваги на полицях, що дозволяє точно визначити дії покупців, зокрема, які товари вони беруть з полиць, а які повертають.
За задумом розробників, цей магазин стане революційним, оскільки звільнить людей від необхідності стояти в чергах до кас. Аби розпочати покупки, клієнти мають відсканувати спеціальний мобільний додаток та пройти крізь закритий турнікет. Обрані товари після цього потрапляють у віртуальний кошик, у разі їх повернення вони звідти видаляються. Після виходу з магазину гроші будуть списуватися автоматично з прив'язаної до додатку банківської карти покупця.
Amazon Go працював у тестовому режимі з грудня 2016 року. Тоді компанія планувала запустити його для споживача вже в 2017-му, однак виникли непередбачувані труднощі, зокрема, системі не вдавалося правильно ідентифікувати покупців зі схожою комплекцією, а діти, що неправильно складали товари в магазині, викликали хаос.
Наразі компанія не повідомляє чи планує відкривати такі магазини в інших місцях.
Раніше голова компанії Google Сундар Пічаї заявив, що у людей є підстави турбуватися про те, що штучний інтелект може зайняти їхні робочі місця, але людство змушене прийняти нові технології. На його думку, це найважливіше з того, над чим працює людство. Штучний інтелект може бути використаний для вирішення проблем зміни клімату та пошуку лікування від раку.