У найбільшого банку України "Приватбанку" у четвер, 4 червня, виникла аварія, через що користувачі зіткнулися з проблемами з доступом до онлайн-банкінгу. Як повідомляється на сторінці банку на Facebook, не працює також колл-центр.
Користувачі зіткнулися з декількома типами проблем: в деяких випадках зайти в "Приват24" неможливо, сервіс видає "помилку виконання операції". В інших випадках зайти в додаток все-таки виходить, але замість залишку коштів на рахунку видає 0 або ж інформація просто відсутня. Внизу екрана з'являється повідомлення про помилку.
У банку стверджують, що оплата картками та зняття готівки в банкоматах працює в штатному режимі.
Пізніше в "Приватбанку" повідомили про те, що відновили роботу онлайн-банкінгу для бізнесу, працюють всі сервіси, крім виписок. "Всі технічні команди "Приватбанку" зараз працюють максимум для відновлення роботи "Приват24" для фізичних осіб. Зараз ви можете увійти в онлайн-банкінг, але сервіси працюють нестабільно", - йдеться в повідомленні банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.