Компанія Vivaldi Technologies представила новий браузер, основною відмінністю якої від інших є його спрямованість на "просунутих" користувачів. Як відзначає The Guardian, на тлі інших компаній, які прагнуть зробити браузери більш простими для масового користувача, Vivaldi прагне надати більше можливостей людям, які "живуть і працюють онлайн".
Новий браузер має широкі можливості налаштування інтерфейсу. Він дозволяє користувачам відкривати декілька сайтів в одному вікні, вибирати місце, в якому буде розташовуватися панель закладок, дозволяє налаштовувати дії по "гарячим клавішам" і рухам мишкою.
Браузер був розроблений компанією під керівництвом Йона Стефенсона фон Течнера, який був одним з творців браузера Opera. Він працює на тому ж движку, що і Google Chrome, Chromium.
У вересні минулого року Opera провела ребрендинг. Ребрендингом займалося DixonBaxi разом з командою Opera, а також норвезька компанія Anti, на плечі якої лягла розробка нового логотипу. Іконка браузера тепер має вигляд тривимірного кільця, замість звичайної літери "О".