UA / RU
Підтримати ZN.ua

Світові компанії бойкотують Facebook

Levi's, Verizon, Mozilla, The North Face входять в їх число.

Більше 90 світових компаній, включаючи Levi's, Verizon, Mozilla і The North Face, оголосили про тимчасову відмову від реклами в Facebook Inc, пише The Verge,

Своїм рішенням корпорації підтримали кампанію Stop Hate for Profit ( "Зупинимо поширення ненависті заради прибутку"), запущену в середині червня.

Кампанію запустила організація Anti-Defamation League - її представники звинуватили компанію Цукерберга в неетичних методах модерації контенту, які допускають ненависницькі висловлювання і дезінформацію. Зокрема, організація звинувачує Facebook Inc. в тому, що компанія дозволила підбурювати користувачів до насильства по відношенню до прихильників руху Black Lives Matter. Також платформу звинуватили в підтримці ультраправих видань на кшталт Breitbart News.

Щоб "провчити" Facebook Inc., організація закликала рекламодавців по всьому світу не розміщувати рекламу в соціальних мережах компанії протягом липня. Хоча мова йшла тільки про інстаграме і фейсбуці, деякі компанії пішли ще далі і оголосили про тимчасову відмову від реклами і на інших платформах. Наприклад, Coca-Cola відмовилася від реклами в усіх соціальних мережах на 30 днів. Аналогічно вчинили в Starbucks, проте мережа кав'ярень залишила рекламу на ютубі і не зарахувала себе до руху Stop Hate for Profit.

Читайте також: Дуров звинуватив Facebook і Instagram в рекламі шахрайських схем

Тим часом в Японії запустили соцмережу Under World, де користувачі можуть отримувати тільки позитивні коментарі на будь-який свій пост.

"Усі коментарі тут позитивні! Це платформа, яка буде емоційно підтримувати людей. Соціальна мережа, про яку мріяли все", - йдеться в повідомленні Under World.

Після реєстрації аккаунта користувачі можуть почати публікації. Всі відповіді на ці пости будуть "приємними".

Як вказують розробники, саме алгоритм соцмережі буде підбирати душевні коментарі. Незважаючи на загальний тон коментарів, вони можуть бути дуже різноманітними. Буде створюватися враження, що ви спілкуєтеся з великою кількістю реальних і дуже добрих людей.

Ця платформа експериментальна і поки буде працювати поки тільки три тижні. Аккаунт необхідно прив'язати до аккаунту у Twitter.