UA / RU
Підтримати ZN.ua

Соцмережі Facebook і Instagram відновили роботу. Як жартував на цю тему глобальний бізнес

Компанії зуміли поставитися з посмішкою до ситуації і весело відреагували на тимчасові незручності

Вчора, 4 жовтня, близько 18:00 за Києвом в роботі Facebook, Instagram і WhatsApp трапився глобальний збій. Всесвітньо відомі бренди не розгубилися і досить весело провели час на  Twitter і Telegram, які змогли "вижити". Про це повідомляє РБК.

На поточний момент робота соціальних мереж відновлена.

Як тільки майданчики перестали працювати, величезна кількість користувачів ринула на Twitter, адже там проблем з роботою практично не спостерігалося. Керівництво соцмережі негайно відреагувало на такий наплив користувачів і практично відразу після початку збою опублікувало повідомлення «Hello literally everyone» ( «Привіт в буквальному сенсі всім»), яке за кілька годин набрало більше 440 тисяч ретвіттов і 145 тисяч коментарів. Відповідна реакція на цей пост надійшла від офіційних акаунтів провідних міжнародних брендів, в числі яких KFC, OnlyFans, рок-група Metallica, Nike, Adidas та інші.

«Діалог» між акаунтами:

McDonald's: hi what can I get u ( «Привіт, що вам запропонувати?»)

Twitter: 59.6 million nuggets for my friends ( «59.6 млн наггетсів для моїх друзів»)

Виробник хот-догів Oscar Mayer: You were made for this moment ( «Ти був створений для цього моменту»)

Twitter: can we have the keys to the hot dog car ( «Чи можемо ми отримати ключі від машини з хот-догами?»)

Starbucks Coffee: Perfect time for a coffee break ( «Відмінний час для кава-брейку»)

Сервіс відео-дзвінків Microsoft Teams: *unmutes mic* Hey everyone ( «*Вмикає мікрофон* Всім привіт»)

Аккаунт серії відеоігор Diablo: You're next ( «Ти наступний»)

Аккаунт сервісу пошуку дешевих авіаквитків Aviasales закликав передплатників залишити в коментарях їх поштові адреси, щоб відсилати інформацію паперової поштою в разі можливого збою в роботі. «Твіттер, хоча б ти не впади, у SMM-ника кредит», - звернулися в компанії до сервісу.

Різні месенджери і соціальні мережі також використовували Twitter для залучення нової аудиторії. Viber опублікував вітальний пост з виразом готовності допомогти користувачам-новачкам освоїти сервіс. Tumblr ретвітнул повідомлення одного з користувачів «Marketers trying to figure out their password for Tumblr (« Маркетологи намагаються згадати свій пароль від Tumblr »).

Reddit, в свою чергу, заявив, що всі соцмережі «погодилися на« Гру в кальмара »(мається на увазі південнокорейський серіал від Netflix в жанрі« королівської битви », де виживає найсильніший - ред.).

Також на повідомлення Twitter фразою: "Привіт! Чи всі можуть побачити мій екран?" відреагував аккаунт ZOOM.

Warner Bros.TV у відповідь написав "Хороший фільм", а "The Sims" - "sul sul".

Читайте також: Цукерберг втратив майже $7 млрд через збій Facebook, WhatsApp і Instagram

Раніше повідомлялося, що Facebook, Instagram, а також месенджер WhatsApp «впали» тому що були видалені записи DNS з таблиць глобальної маршрутизації.