UA / RU
Підтримати ZN.ua

Слідом за Twitter та Instagram Facebook впровадив хештеги

Повідомлення класифікуються за допомогою символу # і вказівки теми, завдяки чому користувач зможе відстежувати цікаві дискусії про великі події, відомих людей.

У соціальній мережі Facebook з'явилася можливість використання хештегів, повідомляється у прес-релізі соцмережі.

При створенні повідомлення хештег - позначка, яка складається з одного слова або написаної без пробілів фрази та символу "#" на початку, - перетворюється на гіперпосилання. При натисканні на посилання або пошуку за хештегом за допомогою пошукового рядка можна побачити повідомлення та сторінки з тим же маркуванням, опубліковані іншими користувачами. При цьому зберігається можливість налаштування приватності повідомлень.

"Щодня сотні мільйонів людей використовують Facebook, щоб поділитися своїми думками про важливі події, що відбуваються навколо. Досі не було простого способу отримати цілісну картину того, що відбувається або про що говорять люди", - зазначили в Facebook. Тепер користувачі отримали можливість відстежувати цікаві дискусії про великі події, відомих людей або трендові теми.

У Facebook підкреслили, що введення хештегів є тільки першим із кроків, спрямованих на спрощення пошуку по соцмережі.

Раніше додавати хештеги в свої повідомлення могли користувачі сервісу мікроблогів Twitter, блогохостингу Tumblr та інших соцмереж. Використовувати хештеги могли і користувачі сервісу мобільних мікроблогів Instagram, придбаного Facebook в 2012 році.

Введення хештнгів може привести до того, що користувачі Facebook будуть проводити на сайті більше часу, а значить, переглядати більше реклами. Запуск цієї функції може свідчити про посилення боротьби між Facebook і Twitter за користувачів мобільних пристроїв і рекламні бюджети компаній. !zn

Читайте також:

10% користувачів Facebook не є людьми

Facebook планує купити ізраїльську компанію за мільярд доларів

Цукерберг попросив зарплату в 1 долар на рік