UA / RU
Підтримати ZN.ua

Ще одна компанія вирішила залишити соцмережу Ілона Маска без реклами

Бренд заявив, що знайшов кращу платформу.

Американська транснаціональна корпорація роздрібної торгівлі Walmart заявила, що більше не розміщує рекламу в соціальній мережі X, яка належить Ілону Маску. Вихід відбувся на тлі звинувачень мільярдера у антисемітизмі та його лайки у бік рекламодавців.

Це ще один із великих брендів, який вирішив відмовитися від сайту, пише Reuters.

«Ми не розміщуємо рекламу на X, оскільки знайшли інші платформи для кращого охоплення наших клієнтів», - заявив представник Walmart.

Читайте також: «Ідіть до біса»: Ілон Маск звернувся до рекламодавців, які пішли з X

Нагадаємо, рекламна криза X почалася 15 листопада, коли один із користувачів написав, що єврейські громади «просувають саме той тип ненависті до білих, які хочуть, щоб люди припинили використовувати проти них». Тоді Маск публічно відповів: «Ви говорите чисту правду».

Згодом організація Media Matters опублікувала звіт про те, що на платформі X реклама великих брендів з'являлася поруч із публікаціями, котрі прославляють Адольфа Гітлера і нацистську партію. Зокрема через це компанія втратила низку рекламодавців, серед яких Disney, IBM, Apple, Paramount, NBCUniversal, Comcast, Lionsgate, Discovery та Warner Bros.

Читайте також: X (Twitter) може втратити 75 мільйонів доларів через відхід рекламодавців - NYT

Пізніше компанія Маска подала в суд на Media Matters зі звинуваченнями у шахрайстві. У заяві йшлося, що організація «маніпулювала» соціальною мережею і «спотворила досвід роботи з платформою».

Після звинувачень у антисемітизм мільярдер 27 листопада прилетів у Ізраїль і зустрівся із президентом Ісааком Герцогом, а також ізраїльтянами, чиїх родичів утримують бойовики ХАМАС у Газі. Також Маск заявив, що хотів би допомогти відновити Газу після завершення війни з ХАМАС.

Читайте також: "Х перетворилась на всесвітню помийку" — мер Парижа залишає Twitter

Вже під час виступу на саміті DealBook у Нью-Йорку 30 листопада Маск вибачився за антисемітський твіт і сказав, що це було «однією з найбезглуздіших, якщо не найбезглуздішою з речей, які він коли-небудь робив на платформі». Водночас бізнесмен заявив, що великі компанії, які занепокоєні його поведінкою, повинні перестати витрачати гроші на платформі і «йти до біса».