UA / RU
Підтримати ZN.ua

Ребрендинг Opera: інтернет-компанія змінила назву і логотип

Оновлений дизайн представлено для мобільного браузера Opera Mini для платформи iOS.

Інтернет-компанія Opera провела ребрендинг, змінивши логотип і прибравши напис "Software" з назви. Це пояснюють тим, що завдяки зростаючій команді і розширюється лінійці продуктів і сервісів Орега поступово вийшла за рамки "софтверної" компанії.

Ребрендингом займалося DixonBaxi разом з командою Opera, а також норвезька компанія Anti, на плечі якої лягла розробка нового логотипу. Іконка браузера тепер має вигляд тривимірного кільця, замість звичайної літери "О".

У вівторок новий дизайн і логотип вийшов для мобільного браузера Opera Mini для платформи iOS. У найближчі оновяться всі продукти Opera.

Читайте також: Презентовано логотип заявки Львова на проведення Олімпіади-2022

1 вересня Google змінив логотип. Тепер літери виглядають плоскими, що відповідає сучасним тенденціям спрощення інтерфейсу.

2 липня Facebook змінив свій логотип вперше за 10 років. Новий логотип використовує ті ж фірмові кольори: білий напис на синьому тлі. Змінився тільки шрифт напису.