Перша спроба любителів з Данії запустити в космос ракету не вийшла
Перша спроба запустити в космос саморобну ракету провалилася внаслідок технічних несправності. Після закінчення зворотного відліку з ракети пішов густий дим. Запустити апарат намагалися данські ентузіасти з товариства Copenhagen Suborbitals.
Перша спроба запустити в космос саморобну ракету провалилася внаслідок технічних несправності. Після закінчення зворотного відліку з ракети пішов густий дим. Запустити апарат намагалися данські ентузіасти з товариства Copenhagen Suborbitals.Цей політ повинен був стати першою сходинкою на шляху до створення приватної системи суборбітальних польотів. Copenhagen Suborbitals заявляло про свої плани вивести на 30 кілометрову висоту свою ракету. Запуск було зроблено з військового полігону поблизу острова Борнхольм в Балтійському морі.
У кабіні був розташований манекен пасажира. З моменту, коли зникнуть всі збої в роботі системи, в кабіні розташуються вже живі люди.
«На це може піти три роки, а може бути, і всі десять – важко заздалегідь сказати, тому що ми не особливо квапимося, а просто отримуємо від цього задоволення», - повідомив один з членів суспільства Copenhagen Suborbitals Крістіан фон Бенгтсон.
Ракетоносій Heat-1Х має гібридний ракетний двигун, який використовує тверде поліуретанове ракетне паливо і рідкий кисень як окислювач.
Коли випробування поточної модифікації пройдуть успішно, винахідники планують подовжити її корпус з метою збільшення запасів палива, що дозволить ракеті підніматися на висоту до 100 км.
На вершині космічного апарату розташована капсула, в якій розміщуватиметься пасажир. На даний момент космонавтам доведеться розташовуватися в ній в напівсидячому положенні. Проте, кругозір у майбутніх космічних туристів буде прекрасним – капсула увінчана півсферичним прозорим ковпаком.
Ракета повинна доставити цю капсулу на призначену висоту і відокремитися від неї. Після цього капсула з пасажиром продовжить політ по балістичній траєкторії, вища точка якої досягає висоти 100 км.
В ході такого суборбітального польоту тривалістю 6-8 хвилин пасажир відчує стан невагомості.