UA / RU
Підтримати ZN.ua

Оpera презентувала нову рекламну платформу

Компанія Opera Software заявила, що в середу, 6 жовтня, офіційно починає свою роботу нова рекламна платформа Open Mobile Ad Exchange. Про це повідомили ЗМІ з посиланням на прес-службу компанії.

Компанія Opera Software заявила, що в середу, 6 жовтня, офіційно починає свою роботу нова рекламна платформа Open Mobile Ad Exchange. Про це повідомили ЗМІ з посиланням на прес-службу компанії. Новий сервіс є «хмарним» і дозволяє рекламодавцеві «достукатися» до користувачів браузера Opera Mini, а їх близько 66,5 мільйонів чоловік. Платформа має інструменти для обміну «мобільними» рекламами, управління рекламними кампаніями, які створено для мобільних телефонів. Згідно з повідомленнями, власникам веб-ресурсів пропонують самостійно вибрати розташування реклами на веб-сторінці. Мобільним браузером Opera Mini користується більше 60 мільйонів чоловік. Зазначимо, що в квітні 2010 року стала доступною перша версія Opera Mini для iPhone. У липні Opera представила Mini 5.1 для Android. Компанія Opera Software, заснована в 1995 році, займає провідні позиції в галузі розробки веб-браузерів для настільних комп'ютерів, мобільних телефонів й інших пристроїв.

За матеріалами Лента.ru