Американська корпорація Google стала найдорожчою у світі за версією однієї з найбільших аналітичних компаній Millward Brown. Складений нею рейтинг 100 торгових марок було опубліковано у вівторок, 20 травня.
Вартість бренду Google за рік зросла на 40% до $ 159 млрд, що дозволило компанії змістити з першої позиції торішнього лідера - американську технологічну корпорацію Apple. Вартість її торгової марки за минулий рік впала на 20% і склала $ 148 млрд.
Третє місце у загальному рейтингу, як і торік, посіла компанія IBM, незважаючи на зниження порівнюваного показника на 4% до $ 107 млрд. Колишню позицію зберіг також комп'ютерний гігант Microsoft, який розташувався на четвертому місці. Вартість його бренду зросла на 29% і склала $ 90 млрд. П'ятірку найдорожчих торгових марок замикає мережа ресторанів швидкого харчування Mcdonald's - $ 85 млрд.
Згідно зі складеним Millward Brown списком, найбільше за рік подорожчали торгові марки китайського телекомунікаційного гіганта Тенсент і найбільшої у світі соціальної мережі Facebook. Тенсент зріс в ціні на 97% до $ 53 млрд, Facebook - на 68% до $ 35 млрд.
Загальна вартість всіх брендів, що увійшли до топ-100, склала $ 2,9 трлн., що на 12% більше за торішній показник. Найбільше за рік подорожчали торгові марки виробників одягу.
Millward Brown складає список найдорожчих брендів у світі з 2006 року. Як стверджують представники агентства, це єдиний рейтинг, який ґрунтується на опитуванні понад 2 млн осіб у всьому світі і ретельному аналізі бізнес-показників тисяч компаній. !zn
Читайте також:
Ferrari назвали найвпливовішою компанією в світі
Суд Євросоюзу зобов'язав Google видаляти інформацію за запитом громадян