На першому місці за кількістю повідомлень серед каналів комунікацій в інтернеті опинилися мікроблоги (у т.ч. Twitter), 24% всього контенту, зібраного з 2009-го року, були зібрані саме в мікроблогах. Про це свідчать дані інструмента онлайн моніторингу Sensemetric.
Hа другому місці після мікроблогів за кількістю користувальницьких повідомлень виявилися новини. 21% всього контенту належить до повідомлень користувачів на новинних сайтах.
"Статті у традиційних ЗМІ, розміщені онлайн, служать ґрунтом для активного обговорення користувачами, а також стимулюють їх залишати свої коментарі на новинних сайтах і висловлювати свою думку", - пояснює Крістіан Вальдхейм, керуючий партнер Sensemetric.
За її словами, особливо активно розвиваються дискусії на сайтах місцевих провідних газет, де користувачі коментують і обговорюють актуальні новини. У той же час дискусії на подібних майданчиках неминуче переміщаються з головної сторінки в архів.
Істотний внесок у загальний зібраний контент здійснюють також веб-сайти - 20% всього контенту. Переважно це сайти організацій і компаній, які передбачають односторонню комунікацію, характерну для Web 1.0. До соціальних мереж (включаючи Facebook й інші) належить близько 14% знайдених через Sensemetric повідомлень.
"Всупереч нашим очікуванням, основна маса повідомлень має нейтральний характер - таких повідомлень близько 60%", - відзначає Крістіан Вальдхейм.
Але деякі платформи характеризуються полярною тональністю. Так у соціальних мережах, відео та новинах кожне друге повідомлення або позитивне, або негативне. У форумах і мікроблогах це належить лише до 40% повідомлень, а на майданчиках електронної комерції і веб-сайтах негативний або позитивний характер мають менш 15% повідомлень, решта повідомлення - нейтральні.
43% коментарів у каналі відео оцінені як позитивні, те ж саме стосується 38% повідомлень в соціальних мережах. У цілому по всьому об'єму повідомлень 27% мають позитивну тональність. Максимум негативу знайдено у новинах (18%) і форумах (19%). Дані відсотки значно перевищують середній підсумок по всіх каналах - 11% негативних повідомлень.
Інструмент онлайн моніторингу Sensemetric здійснює аналіз повідомлень користувачів різними мовами і у різних типах соціальних медіа з 2009 року. Австрійська компанія-розробник даного інструменту провела аналітичну обробку всіх даних, зібраних системою за весь період її існування.
В ході дослідження були проаналізовані загальні результати моніторингу європейських соціальних медіа, починаючи з 2009 року. Для аналізу була використана вибірка з 300 тис. повідомлень, зібраних за допомогою Sensemetric в рамках моніторингових проектів, здійснюваних для клієнтів з різних європейських країн. Вибірка, головним чином, стосується обговорення споживчих товарів і послуг. !zn
Читайте також:
Google очолює десятку найпопулярніших в Україні сайтів, замикає - Facebook
Україна посіла друге місце в світі за темпами зростання інтернету
Соцмережа «ВКонтакте» хоче розмістити акції на біржі у Нью-Йорку
Українська Вікіпедія росте практично зі швидкістю китайської