Світова щомісячна аудиторія інтернет-месенджера ICQ (належить Mail.Ru Group) станом на червень 2013 року становила 12,3 мільйона користувачів, російська аудиторія - 7,9 мільйона людей.
З фінансового звіту компанії Mail.Ru випливає, що рік тому, у червні 2012 року світова місячна аудиторія ICQ налічувала 20,5 мільйона осіб, тобто за рік вона знизилася на 40%. Аудиторія месенджера у Росії за станом на червень минулого року становила 10,8 мільйона користувачів, таким чином, її скорочення за останній рік становило 26,9%.
Таке падіння місячного числа користувачів триває не перший рік. Так, з червня 2011 року по червень 2012 року цей показник знизився більш ніж на 30% і в Росії, і у світі. А згідно з підсумковим звітом компанії за 2012 рік, світова місячна аудиторія ICQ зменшилася з грудня 2011 року по грудень 2012 року на 41% - до 15,9 мільйона осіб, аудиторія в РФ - на 37,6%, до 9,8 мільйона людей.
За даними компанії, світова місячна аудиторія ICQ в червні 2009 року становила 47,3 мільйона користувачів. Таким чином, за чотири роки число користувачів по всьому світу скоротилося в 3,8 рази.
Компанія Mail.Ru Group володіє й іншим месенджером - "Агентом". Згідно з даними компанії, його світова аудиторія за рік знизилася на 5,5% і станом на червень 2013 року становила 20,7 мільйона користувачів порівняно з 21,9 мільйона людей в червні 2012 року. !zn
Читайте також:
Пошта Mail.Ru потрапила в матеріали Сноудена про стеження за інтернет-користувачами
"Яндекс" обійшов Microsoft і став четвертим у світі пошукачем