Компанія 3 повернулася до ідеї запуску у серійне виробництво позашляховика Urus. Як заявив виданню Autocar керівник Audi Руперт Стадлер, зелене світло цій моделі буде надано протягом поточного року, на конвеєрі новинка з'явиться у кінці 2016 року, а у дилерів - на початку 2017-го.
Восени минулого року стало відомо, що в Lamborghini перенесли терміни випуску позашляховика через нестабільну економічну ситуацію в Європі, яка торкнулася власника марки - концерну Volkswagen. Тепер же, за словами Стадлера, італійський виробник повернувся до початкового плану і термінів запуску Urus в серію.
Позашляховик Lamborghini буде побудований на модульній платформі, яка буде використана для Audi Q7, VW Touareg та Porsche Cayenne наступного покоління. У конструкції моделі інженери стануть використовувати вуглепластик і алюміній у поєднанні з магнієм. Це повинно допомогти компанії досягти однієї з основних цілей для Urus - зробити його найбільш легким і швидким автомобілем в класі, відзначає "Мотор".
Очікується, що новинка отримає восьмициліндровий двигун з двома турбінами. Також не виключена можливість появи моторів V10 або V12, проте шанси на це малі через велику вагу агрегатів.
Основними ринками для позашляховика Lamborghini стануть США, Великобританія, Німеччина, Росія і Близький Схід. Компанія розраховує продавати близько трьох тисяч Urus на рік. Ціни на автомобіль будуть починатися від 170 тисяч євро.
Не тільки у Lamborghini перейнялися ідеєю створення позашляховика, нещодавно Bentley оголосила, що у найближчі кілька років почне виробляти позашляховик Falcon - на тій же платформі концерну Volkswagen. Ідея здається керівництву Bentley успішною, незважаючи на те, що концепт-кар, на основі якого зроблений позашляховик, був названий багатьма ЗМІ "найпотворнішим автомобілем". !zn
Читайте також:
На першому Міжнародному шоу ексклюзивних авто в Дубаї показали, що таке справжня розкіш
У США пройшла найбільша виставка старовинних автомобілів
Volkswagen запускає в серію надекономний гібрид XL1 - менше літра на 100 км шляху