UA / RU
Підтримати ZN.ua

Коронавірус: як провідні компанії допомагають боротися з пандемією

Apple жертвує маски медпрацівникам, а Louis Vuitton – виробляє антисептик.

Поширення нового коронавірусу в світі викликала паніку і призвела до дефіциту деяких товарів, наприклад, антисептика і масок. Разом з тим, провідні компанії вирішили кинути свої сили на боротьбу з вірусом і допомогти тим, хто має потребу в товарах першої необхідності, повідомляє Business Insider.

Louis Vuitton

Батьківська компанія Louis Vuitton (LVMH) використовує парфумерні та косметичні заводи для виробництва спиртового антисептика для рук. У компанії також заявили про те, що будуть постачати антисептик медичним установам Франції безкоштовно.

l'Oréal

Компанія також буде виробляти антисептик, а також водно-спиртової гель на своїх виробничих потужностях. Крім того, вона інвестує мільйон євро у забезпечення гігієнічними наборами волонтерів.

Burger King

Burger King надає дві безкоштовних дитячих страви в подарунок до будь-якого замовлення, зробленого за допомогою програми компанії. Акція діє на період карантину.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Uber Eats

Сервіс доставки їжі пожертвує 300 тисяч страв лікарям швидкої допомоги і медикам. Крімтого, він відмовиться від оплати доставки з понад 100 тисяч незалежних ресторанів, щоб спонукати споживачів підтримувати місцевий бізнес.

Дизайнер Крістіан Сірано

Швейна команда дизайнера виготовляє маски для медпрацівників. Відзначається, що дизайнер відповів на заклик мера Нью-Йорка допомогти виготовляти медичні товари першої необхідності.

Apple

Компанія пожертвує "мільйони" масок медичним працівникам у США і Європі.

Facebook

Компанія пожертвує лікарням 720 тисяч масок, які вона раніше закупила на випадок продовження пожеж в Каліфорнії. Марк Цукерберг також додав, що компанія "працює над тим, щоб зібрати мільйони для пожертвувань".

Johnson & Johnson

Компанія пожертвувала мільйон масок, 48 тисяч пляшок ізопропілового спирту, електрохірургічний генератор і 1300 упаковок контактних лінз постраждалим регіонам Китаю. Вона також передала мільйон юанів у китайський фонд Червоного хреста.

MGM Resorts International

Мережа курортів пожертвувала 400 тисяч страв благодійним організаціям. Вона також виділила мільйон доларів у фонд екстреної допомоги співробітникам, який допоможе їм оплачувати рахунки і вимушені покривати витрати.

Salesforce

Компанія пожертвувала дев'ять тисяч масок медичному центру Каліфорнійського університету. СЕО компанії Марк Беніофф також додав, що вони "прикладають зусилля для того, щоб надати ще п'ять мільйонів масок і індивідуальні засоби захисту".

U-Haul

Компанія запропонувала 30-денне безкоштовне зберігання речей студентам, яких перевели на дистанційне навчання.

Stop & Shop

Магазини мережі відкриваються на 1,5 години раніше для того, щоб літні люди і ті, хто знаходиться у зоні ризику зараження, могли купити продукти без натовпу. В цей час можуть прийти за покупками ті, кому більше 60 років, і люди з ослабленим імунітетом.

Tesla

Засновник компанії Ілон Маск заявив про те, що компанія закупила і передала владі штату Каліфорнія 1255 апаратів штучної вентиляції легенів.