Хакери злили в мережу інтернет особисті дані 1,3 мільйона користувачів нової соціальної мережі Clubhouse. Зловмисники можуть використовувати ці дані для легшого доступу до банківських рахунків користувачів, пишуть Cybernews.
Серед викладених особистих даних користувачів вказуються їхні імена та прізвища, посилання на фотографії, а також інформація про акаунти користувачів в інших соціальних мережах (Instagram, Twitter). Крім цього, у мережу злили інформацію про реєстрацію, підписки та запрошення до Clubhouse.
За словами експертів, зловмисники можуть використовувати ці дані для легшого доступу до банківських рахунків користувачів.
Витік інформації Clubhouse стався через кілька днів після того, як дані з понад мільярда профілів Facebook та LinkedIn були злиті у мережу.
Видання рекомендує всім користувачам Clubhouse, хто підозрює, що дані їхнього профілю могли бути викрадені, скористатися програмою перевірки витоку персональних даних, щоб перевірити свою електронну пошту, замінити пароль свого облікового запису та увімкнути дофакторну автентифікацію для всіх облікових записів в інтернеті.
Останнім часом в мережі активно обговорюють Clubhouse - соціальну мережу, в основі якої лежить звук. Правда, скористатися нею можуть не всі: працює вона тільки на пристроях Apple і "увійти" в неї можна тільки за запрошенням. Тут немає фото і відео, тільки звук. Фактично, вона складається з окремих "кімнат", голосових чатів, в яких користувачі можуть спілкуватися або слухати розмови інших. Ходять чутки, що в Clubhouse можна поспілкуватися і з засновником SpaceX і Tesla Ілоном Маском.
Але згодом стало відомо, що через декілька місяців Clubhouse буде доступний на Android.
Слово "клабхаус" десятиліттями було культовим маркером лише в середовищі олдскульних байкерів. А нині стало популярною назвою чергової псевдосоціальної мережі. Який етап символізує поява Clubhouse читатйте у статті Олега Покальчука "Пожирачі реальності".