UA / RU
Підтримати ZN.ua

ЄС заборонить Meta показувати рекламу, що базується на особистих даних користувачів – ЗМІ

Таку рекламу можна буде показувати лише за згодою користувачів.

Європейські регулятори заявили про те, що компанія Meta зможе показувати своїм користувачам рекламу, що базується на особистих даних користувачів, тільки за їхньою згодою. Про це повідомляє Reuters з посиланням на джерело, знайоме з рішенням регуляторів.

Ірландському агентству з захисту даних, яке контролює діяльність Meta, оскільки її європейський офіс знаходиться в Дубліні, дали місяць на прийняття рішень відповідно до обов'язкового рішення Європейської ради захисту даних. За даними джерел агентства, регулятор може накласти на компанію штраф.

Читайте також: Meta звільнила 11 тисяч співробітників

Ірландська справа проти Meta була ініційована у відповідь на скаргу австрійського активіста щодо захисту конфіденційності Макса Шремса у 2018 році.

Замість того, щоб мати варіант «так/ні» для персоналізованої реклами, вони просто перемістили пункт про згоду в положення та умови. Це не лише несправедливо, а й явно незаконно», - сказав Шремс у своїй заяві.

За його словами, нове рішення означає, що Meta має передбачити, що користувачі мають мати можливість користуватися версіями додатків, які не використовують особисті дані для реклами. Разом з тим компанія все ще зможе використовувати неперсоналізовані дані для рекламних оголошень або вимагати дозволу на їх використання.

Нагадаємо, раніше Google погодився на врегулювання суперечки з 40 штатами, щоб завершити розслідування того, як він відстежує розташування користувачів. Компанія погодилася виплатити 391,5 мільйонів доларів.