Інтернет-компанія Google почала тестування повнорозмірного попереднього перегляду веб-сайтів, наявних у пошуковому індексі пошуковика компанії. Повідомляється, що поки тестування носить обмежений характер і компанія не готова розгорнути систему навіть в бета-режимі.Нова розробка компанії працює досить просто: коли користувач набирає пошуковий запит, він може бачити пошукові результати, що підсвічуються синім кольором. При наведенні курсору миші на них, буде спливати невелике віконце з піктограмою, що зображує сторінку, на яку веде посилання.
У компанії говорять, що такий підхід до організації пошукового висновку має відразу кілька переваг. По-перше, користувач бачить, що Google постійно працює над пошуком, удосконалюючи його, по-друге, це додає інтерактивності, що приваблює користувачів, ну і по-третє, користувач може бачити графічне зображення сайту, щоб візуально оцінити чи варто йому переходити на цей ресурс чи ні.
Західні маркетологи говорять, що дана ініціатива Google перегукується з останніми розробками інтернет-гіганта в області реклами. На думку експертів компанії InStat, у майбутньому на базі цієї технології компанія також може розгорнути низку рекламних програм, коли у спливаючих вікнах будуть відкриватися рекламні оголошення, координати рекламодавців та інша комерційна інформація. Зауважимо, що на сьогодні щось подібне існує в мережі, але подібні рішення постачаються невеликими незалежними компаніями.За матеріалами CyberSecurity.ru