3 стала найбільшою у світі медіакорпорацією. До такого висновку прийшли автори доповіді, підготовленої агентством ZenithOptimedia.
Основними медіаактивами Google називають відеохостинг YouTube і соцмережу Google+. Також у дослідженні зазначається, що станом на грудень 2012 року на частку інтернет-компанії припадало 62 відсотки від світового обсягу інтернет-пошуку. За оцінками ZenithOptimedia, частка Google на ринку інтернет-реклами становить 49 відсотків (82 відсотки на ринку пошукової реклами).
Виручку від Google медіаактивів за 2012 рік дослідники оцінили у 37,9 мільярда доларів, що на 39 відсотків вище аналогічного показника групи DirecTV - найбільшого у США телемовника, який посів у рейтингу ZenithOptimedia друге місце (в минулому році ця компанія була лідером, а Google займав другу позицію).
Головним фактором успіху Google у звіті називається розроблений у компанії пошуковий алгоритм. Поряд із Google у списку 30 найбільших медіакорпорацій присутні ще три інтернет-компанії: Yahoo! (15-те місце), Microsoft і Facebook (відповідно, 26-те і 27-ме місця). Соцмережа Twitter у топ-30 не увійшла (оціночна виручка - 140 мільйонів доларів).
Рейтинг Top Thirty Global Media Owners складається з 2007 року. При підрахунках враховувалися показники за 2011 фінансовий рік - останній, звіти щодо якого доступні для всіх публічних компаній. !zn
Читайте також:
Google відмовився прибирати екстремістські матеріали з видачі пошуковика
Google вбудувала у браузер Chrome функцію "розмовного пошуку"