Державний суддя штату Вашингтон зобов'язав компанії Google і Facebook виплатити $ 455 тисяч у зв'язку з тим, що вони не зберегли на своїх сайтах записи про замовників політичної реклами, повідомляє агентство Associated Press.
"Google виплатить $ 217 тисяч, а Facebook – $ 238 тисяч за двома судовими позовами, в яких компанії звинувачувалися в недотриманні державного закону про прозорість політичних оголошень", - заявив генеральний прокурор штату Вашингтон Боб Фергюсон.
Прес-секретар Facebook Бет Готьє сказала, що компанія була рада вирішити це питання.
"Ми докладаємо всі зусилля, щоб захистити чесність виборів і запобігти іноземному втручанню. Ми вважаємо, що всі оголошення на Facebook повинні бути прозорими", - заявила вона.
У свою чергу в Google повідомили: "У цьому році ми розгорнули кілька функцій для забезпечення прозорості на федеральних виборах у США, і ми шукаємо способи вивести ці інструменти на державний рівень".
У червні генпрокурор Фергюсон подав до двох компаній позови за порушення закону, що зобов'язує медіакомпанії збирати і розкривати відомості про замовників політичної реклами. Як повідомили в прокуратурі, Facebook і Google відмовилися надати дані про політичну рекламу на муніципальних виборах 2017 року за запитом газети The Stranger.
Раніше повідомлялося, що Велика Британія оштрафує Facebook на 660 тисяч доларів за скандал з Cambridge Analytica. Засновник Facebook Марк Цукерберг визнав, що компанія Cambridge Analytica, яка працювала над кампанією президента США Дональда Трампа, виявила вразливість у захисті соцмережі та некоректно скористалася особистими даними користувачів.
Пізніше стало відомо, що скандал навколо витоку даних зачепив як мінімум 87 мільйонів користувачів соцмережі, хоча раніше говорили про 50 мільйонів.