Розробники браузера Google Chrome вирішили внести зміни, які дозволять програмі блокувати занадто "важку" рекламу. Таким чином вони вирішили заощадити ресурси пристрою користувача, повідомляють розробники у блозі.
Наголошується, що в деяких випадках реклама перевантажує пристрій, наприклад, витрачає заряд батареї або трафік, а користувачі про це навіть не здогадуються. Для того, щоб вберегти користувачів Google Chrome від цього, розробники включили в браузер нову функцію.
Chrome обмежить кількість ресурсів, які може використовувати реклама. Коли вона дійде до межі, на її місці з'явиться повідомлення з помилкою, яка буде говорити про те, що реклама витрачала занадто багато ресурсів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
У відповідності з вимогами, реклама повинна витрачати не більше 4 Мб трафіку, давати не більше 15 секунд завантаження центрального процесору в будь-якій 30-секундний проміжок часу і не більше 60 секунд загальної завантаження ЦП. Розробники відзначають, що на рекламу, яка не вкладається в такі вимоги, припадають 0,3% оголошень, але на неї йде 27% загального трафіку, що витрачається на рекламу.