UA / RU
Підтримати ZN.ua

Google Chrome почне блокувати "важку" рекламу

Користувачі отримають повідомлення про те, що реклама витрачає занадто багато ресурсів.

Розробники браузера Google Chrome вирішили внести зміни, які дозволять програмі блокувати занадто "важку" рекламу. Таким чином вони вирішили заощадити ресурси пристрою користувача, повідомляють розробники у блозі.

Наголошується, що в деяких випадках реклама перевантажує пристрій, наприклад, витрачає заряд батареї або трафік, а користувачі про це навіть не здогадуються. Для того, щоб вберегти користувачів Google Chrome від цього, розробники включили в браузер нову функцію.

Chrome обмежить кількість ресурсів, які може використовувати реклама. Коли вона дійде до межі, на її місці з'явиться повідомлення з помилкою, яка буде говорити про те, що реклама витрачала занадто багато ресурсів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Читайте також: Шефчович: ЄС та Азербайджан завершують проєкт щодо постачання каспійського газу

У відповідності з вимогами, реклама повинна витрачати не більше 4 Мб трафіку, давати не більше 15 секунд завантаження центрального процесору в будь-якій 30-секундний проміжок часу і не більше 60 секунд загальної завантаження ЦП. Розробники відзначають, що на рекламу, яка не вкладається в такі вимоги, припадають 0,3% оголошень, але на неї йде 27% загального трафіку, що витрачається на рекламу.