UA / RU
Підтримати ZN.ua

Головний інженер Boeing йде у відставку

Джон Гамільтон хотів покинути пост ще минулого року, але залишився, щоб розслідувати аварії 737 МАХ.

Головний інженер підрозділу комерційних літаків авіаконцерну Boeing Джон Гамільтон йде у відставку. Як повідомляє Seattle Times, Гамільтон очолював розслідування катастроф 737 МАХ і давав свідчення у Конгресі разом з генеральним директором Деннісом Муйленбургом.

У розсилці для співробітників Boeing зазначається, що Гамільтон повинен був покинути свій пост ще в минулому році, але залишився, щоб провести розслідування катастроф літаків. "Ми безмежно вдячні Джону за те, що він поділився своїм досвідом та лідерством у дуже важкий для нас час", - йдеться в повідомленні керівництва концерну.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Нагадаємо, пасажирський літак Boeing 737 індонезійської авіакомпанії Lion Air зазнав аварії в Яванському морі через 13 хвилин після зльоту з аеропорту Джакарти. На борту знаходилися 188 осіб, серед яких 181 пасажир, двоє пілотів і шість бортпровідників, ніхто з них не вижив. Причинами падіння назвали проблеми у системі керування, що виникли після зльоту.

10 березня в Ефіопії зазнав катастрофи авіалайнер компанії Ethiopian Airlines. Boeing 737 MAX 8 рейсу ET 302 вилетів з аеропорту Боле в столиці Ефіопії Аддіс-Абеба в столиці Кенії Найробі. Через кілька хвилин після зльоту літак зник з радарів. В 8:44 за місцевим часом Boeing впав в 62 км від Аддіс-Абеби, в районі міста Бішофту. Трекер Flightradar24 називає можливою причиною аварії проблеми, що виникли відразу після вильоту літака з аеропорту.

На борту літака перебували громадяни 33 держав - 149 пасажирів і вісім членів екіпажу. Українців серед загиблих немає.

Рішення про тимчасову заборону польотів Boeing 737 MAX були прийняті в Євросоюзі, Канаді, Україні, Австралії, Китаї, Сінгапурі, Ефіопії, Південної Кореї, а також авіаперевізниками Aeromexico, Cayman Airways, Comair і Aerolíneas Argentinas.

Федеральне управління цивільної авіації США не збиралося закривати повітряний простір для літаків цього типу, проте президент Дональд Трамп розпорядився заборонити польоти Boeing 737 MAX над територією країни.

5 травня стало відомо, що американська авіабудівна корпорація Boeing ще за рік до першої авіакатастрофи за участю авіалайнера 737 Max знала про проблеми з датчиками, проте приховувала цю інформацію від громадськості.