Вчені заявили про те, що фотографування будь-якого процесу посилює задоволення від нього. Крім того, якщо людина фотографує якесь явище, яке їй не подобається, знімок посилює її негативні емоції. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Journal of Personality and Social Psychology.
У ході дослідження вчені провели кілька польових тестів, в рамках яких дві тисячі добровольців були поділені на тих, хто повинен був фотографувати процес, і тих, хто цього робити не повинен був. Після цього вони проходили опитування, де за шкалою Лайкерта від 1 до 15 учасники повинні були оцінити, наскільки їм сподобалося те, що вони робили, наскільки сильно вони були залучені в процес.
В більшості випадків, ті, хто фотографував процес, отримував від нього більше задоволення. Вчені також зазначили, що думка про те, яку фотографію зробити, має такий же ефект, як і сам процес фотографування. Крім того, фотографування також посилило залученість в процес. В одному з експериментів учасники, на яких були надіти спеціальні окуляри, які відстежують рухи очей, ходили по музею. Психологи виявили, що добровольці, які робили фотографії, більше часу розглядали виставкові експонати порівняно з тими, хто просто ходив по виставці.
Разом з тим, у випадках, коли добровольці брали участь у діяльності, яка їм не подобається, фотографії лише посилювали негативні емоції. Фотографії також не мали позитивного ефекту, коли люди були активно залучені в процес. Наприклад, коли учасників попросили взяти участь у мистецькому проекті (зробити Ейфелеву вежу з вафель або з спагетті і маршмеллоу), то насолоджувалися процесом однаково як ті, хто знімав процес, так і ті, хто цього не робив.
Раніше вчені встановили, що обчисленнями та уявленнями цифр і чисел в розумі займається не тільки права півкуля мозку, але і ліва його половина. Вчені з'ясували, що на цифри реагує особлива ділянка в нижній частині скроневої кори мозку, яка включалася при перегляді чисел як у лівій, так і в правій півкулі. Ця ділянка, яку вчені назвали "зоною форми числа" (NFA), призначена виключно для розпізнавання чисел - вона не включалася тоді, коли дослідники показували добровольцям літери або "фальшиві числа" – знаки, схожі за формою на цифри, але які при цьому ними не були.