Найбільша соціальна мережа у світі Facebook буде використовувати особисті дані користувачів (ім'я, фото, публічні повідомлення) у рекламних цілях. Про це йдеться у нових версіях Положення про права і відповідальність та Політики використання даних, опублікованих Facebook у п'ятницю, 30 серпня.
Окрім того, Facebook тепер буде збирати дані не тільки про IP-адреси, місцезнаходження користувача і відвідані ним сторінки, але й про номери мобільних телефонів і тип пристрою, з якого людина заходить в соціальну мережу.
Facebook також залишає за собою право надати доступ до публічної інформації користувачів для партнерів.
При цьому Facebook не буде надавати рекламодавцям персональну інформацію користувачів, якщо вони не дали на це згоду. Але залишає за собою право ділитися з партнерами іншими даними, які не дозволяють ідентифікувати особу. Мова може йти про реєстраційну інформацію, дії користувачів в мережі (кліки на рекламу, позначки "мені подобається" тощо), ключові слова з публічних повідомлень.
Facebook дозволяє рекламодавцям використовувати раніше отриману інформацію про користувача, наприклад, адресу електронної пошти. !zn
Читайте також:
Google і Facebook відхопили 70% виручки мобільної реклами
Рекламодавці у Facebook зможуть цитувати користувачів
Експерти прогнозують на 2013 рік зростання ТБ-реклами і скорочення у друкованих виданнях