UA / RU
Підтримати ZN.ua

Facebook провалив елементарний тест

Подані на правах реклами пости, що розпалюють ненависть, були схвалені.

Тест, якому піддали Facebook, не міг бути ще простішим, але він і його провалив, повідомляє AP NEWS.

Facebook і його материнська компанія Meta в черговий раз зазнали невдачі в тесті на те, наскільки добре вони можуть виявляти агресивні рекламні оголошення, що розпалюють ненависть, подані на платформу некомерційними групами Global Witness і Foxglove.

Читайте також: Відчайдушні. Meta спробує оскаржити рішення московського суду щодо визнання її екстремістською організацією

Пости були присвячені Ефіопії, де внутрішні документи, отримані розслідувачкою Френсіс Хауген, показали, що неефективна модерація Facebook "буквально роздмухує етнічне насильство", як вона заявила у своїх показаннях у Конгресі у 2021 році. У березні Global Witness провела аналогічний тест із використанням епітетів ненависті у М'янмі, які Facebook також не зміг виявити.

Група створила 12 текстових оголошень, в яких використовувалася дегуманізуюча мова ненависті, що закликає до вбивства людей, що належать до кожної з трьох основних етнічних груп Ефіопії – амхара, оромо та тиграян. Системи Facebook схвалили рекламу для публікації, як і у випадку з рекламою у М'янмі. Звичайно, насправді оголошення не було опубліковано на Facebook.

Проте цього разу група поінформувала Meta про непомічені нею порушення. Компанія заявила, що реклама не повинна була бути схвалена, і вказала на роботу з вилову ненависного контенту на своїх платформах, але факт залишається фактом - тест був провалений.