Компанія Facebook має намір вийти на ринок сенсорних "розумних" колонок, випустивши в липні цього року два пристрої під кодовими назвами Aloha і Fiona, повідомляє Digitimes.
Наголошується, що обидві колонки будуть оснащені 15-дюймовими сенсорними дисплеями і "дозволять друзям і родині залишатися на зв'язку, використовуючи відео-чат і різноманітні соціальні функції".
Модель Aloha, яка, ймовірно, вийде в продаж під офіційною назвою Portal, буде більш складною, ніж Fiona. Вона буде використовувати голосові команди, а також розпізнавати обличчя, щоб ідентифікувати користувачів для доступу до Facebook через ширококутний об'єктив на передній панелі пристрою.
Передбачається, що Portal буде надавати доступ до бази медіаконтенту. Facebook вже уклала угоди з Sony і Universal Music про використання контенту у пристрої.
Раніше Марк Цукерберг повідомив, що користувачі Facebook відтепер зможуть перевірити достовірність джерела інформації. Люди самі даватимуть оцінки медіа, які на їхні думку гідні довіри. Таким чином, за словами засновника соцмережі, нововведення не змінить кількість новин, які будуть відображатися у стрічці користувачів, але змінить їхній баланс на користь достовірних.