Соціальна мережа Facebook впродовж останніх 10 років надавала 60 компаніям, які займаються виробництвом смартфонів, доступ до особистих даних користувачів, повідомляє The New York Times. Наголошується, що серед цих виробників Apple, Amazon, BlackBerry, Microsoft і Samsung. Як підкреслює видання, соціальна мережа надавала дані користувачів без повідомлення про те, що ця інформація буде надана третім особам.
Більш того, в деяких випадках Facebook надавала також доступ до даних друзів користувачів без їхньої згоди. Відзначається також, що більшість контрактів, за якими соціальна мережа передавала дані користувачів, все ще діють, незважаючи на те, що вона почала поступово від них відмовлятися з квітня.
Представники Facebook заявили про те, що подібні договори відповідають політиці конфіденційності соціальної мережі, вимогам Федеральної комісії з торгівлі США, а також зобов'язаннями перед користувачами. Крім того, в соціальній мережі підкреслили, що за весь час співпраці не було жодних випадків зловживання отриманими даними, а "співпраця відрізняється від того, як розробники додатків використовують платформу".
Останнім часом найбільшій світовій соцмережі не щастить - її струсують потужні скандали, через які компанія переживає не кращі часи. Нещодавно, наприклад, новозеландський програміст звинуватив компанію у зборі даних користувачів, які пов'язані зі дзвінками та повідомленнями, причому підтвердив свої звинувачення документально.
Також став відомий внутрішній меморандум Facebook, який влітку 2016 року розіслав топ-менеджер компанії Ендрю Босуорт, в ньому описується "доктрина" соцмережі, згідно з якою будь-які засоби добрі для її зростання. У своєму листі Босуорт, який на той момент обіймав посаду віце-президента компанії, писав про "потворну правду" - про те що залучення користувачів виправдано, навіть якщо воно досягається сумнівними методами і може нести загрозу людям.
Нагадаємо, при цьому у Канаді розпочалося розслідування щодо ймовірного зловживання персональними даними користувачів Facebook компанією Cambridge Analytica. Згідно із заявою Facebook, професор психології Кембриджського університету Олександр Коган створив на платформі соцмережі додаток "This is your digital life", який запитував у користувача дозвіл на доступ до особистої інформації. Згодом зібрані таким чином дані 270 тисяч користувачів були передані третім особам.