Соціальні мережі Facebook і Twitter приєдналися до проекту 30 інформаційних і технологічних компаній, що ставить за мету боротьбу з поширенням завідомо неправдивої інформації (fake news), повідомляє Reuters.
First Draft Coalition була сформована в червні 2015 року за підтримки Google Alphabet. Учасники проекту мають намір розробити кодекс, а також запустити платформу, де користувачі зможуть перевірити сумнівні новини. Платформа буде запущена до кінця жовтня 2016 року.
На даний час в групу входять такі відомі медіа, як New York Times, Washington Post, Buzzfeed News, Agence France-Presse і CNN.
Нагадаємо, що в серпні найбільша соціальна мережа у світі Facebook вирішила змінити механізм складання новинної стрічки, щоб у ній було менше статей з неінформативними та провокаційними заголовками.
Нагадаємо, що в даний час користувачами Facebook є близько 1,7 млрд чоловік в місяць, а Twitter використовують близько 140 млн осіб щодня.