Facebook представив новий інструмент, який дозволяє користувачам відв'язати від свого профілю дані, що передають соціальній мережі інші сайти. У блозі Facebook наголошується, що інструмент буде доступний в "Налаштуваннях" вже в найближчі місяці.
Подібну інформацію у соціальній мережі називають "Активністю поза Facebook" (Off-Facebook Activity). Вона включає в себе дані про активність користувача в інтернеті, наприклад, пошук місця для відпочинку або вибір рюкзака. Компанії збирають ці дані і передають Facebook, який, у свою чергу, пропонує користувачам рекламу, грунтуючись на їхніх запитах.
Новий інструмент дозволяє користувачам соціальної мережі бачити дані, що їй прислали інші сайти, і, при бажанні, від'єднувати їх від своїх акаунтів. При цьому, користувачі будуть бачити таку ж кількість реклами, яка стане менше персоналізованою.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Торік новозеландський програміст звинуватив компанію у зборі даних користувачів, які пов'язані зі дзвінками та повідомленнями, причому підтвердив свої звинувачення документально.
Також став відомий внутрішній меморандум Facebook, який влітку 2016 року розіслав топ-менеджер компанії Ендрю Босуорт, в ньому описується "доктрина" соцмережі, згідно з якою будь-які засоби добрі для її зростання. У своєму листі Босуорт, який на той момент обіймав посаду віцепрезидента компанії, писав про "потворну правду" - про те що залучення користувачів виправдано, навіть якщо воно досягається сумнівними методами і може нести загрозу людям.