У Telegram незабаром вперше почне з'являтися офіційна реклама, проте більшість користувачів навряд чи помітять цю зміну, пояснює засновник месенджера Павло Дуров.
Основні принципи реклами в Telegram:
- рекламу не показуватимуть у списку чатів, особистих розмовах чи групах. Вона виводитиметься лише у великих каналах - там, де вже й так є реклама, і підтримка яких призводить до найбільших витрат з боку месенджера;
- для показу реклами не використовуватимуть особисті дані. Вміст рекламних повідомлень залежатиме лише від тематики каналів, де вони виводяться, а не від особистих даних користувачів;
- офіційні рекламні повідомлення в Telegram обіцяють робити ненав'язливими: у них будуть лише короткі тексти без зовнішніх посилань чи фотографій;
- рекламне оголошення з'являтиметься лише після перегляду всіх нових повідомлень у каналі.
Читайте також: YouTube перестане монетизувати низькоякісні ролики для дітей
«У каналах Telegram зараз зустрічається реклама, яку публікують власники Telegram-каналів у вигляді звичайних повідомлень. Офіційні рекламні повідомлення, які впроваджує Telegram, будуть комфортнішими для користувачів. Дохід від таких рекламних оголошень дозволить Telegram далі надавати користувачам безкоштовний сервіс», - каже Дуров.
Станом на 31 серпня Telegram став 15-м додатком у світі, які скачали понад 1 мільярд разів.