UA / RU
Підтримати ZN.ua

Число щоденних користувачів Facebook вперше скоротилося

Акції компанії впали на 20%.

Компанія Facebook вперше відзвітувала про квартальне зниження кількості щоденних користувачів по всьому світу, що призвело до нижчого, ніж очікувалося, зростання реклами. В результаті акції компанії впали на 20%, повідомляє The Verge.

Падіння вартості акцій призвело до того, що ринкова вартість компанії скоротилася на 200 мільйонів доларів. Як зазначає видання, воно показало, що одного лише ребрендингу та перейменування на Meta недостатньо для того, щоб відвернути увагу інвесторів від проблем, які існують у соціальній мережі.

Читайте також: Рекламу в Facebook та Instagram дозволили оплачувати в гривнях: чому це важливо для українських виборців

Зазначається, що минулого кварталу зростання кількості користувачів Facebook, Instagram і WhatsApp практично не змінилося, але головний додаток Facebook втратив мільйон активних щоденних користувачів у Північній Америці, де він заробляє найбільше на рекламі.

Ймовірно, це падіння є відображенням "поточної неактуальності Facebook для молоді". Meta не розкриває кількість користувачів Instagram, але щоденна кількість користувачів у всіх її додатках ледве збільшилася до 2,82 мільярда, додавши лише 10 мільйонів користувачів за квартал.

Meta все ще є неймовірно прибутковою компанією, лише торік вона отримала прибуток у розмірі 40 мільярдів доларів. Але вона також багато і втрачає в Reality Labs, підрозділі, відповідальному за гарнітуру Quest VR, програмне забезпечення VR, майбутні окуляри AR та інші ініціативи, пов'язані з метавсесвітом.

Минулого року цей підрозділ втратив 10,2 мільярда і звітував про доход у розмірі 2,3 мільярда доларів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Нагадаємо, раніше Facebook опублікувала дані звіту, який досліджував вплив соцмережі Instagram на психічне здоров'я підлітків. У компанії заявили, що дані, які раніше опублікували ЗМІ, були «не зовсім точними».

Перед цим видання The Wall Street Journal опублікувало матеріал із посиланням на цей звіт, у якому стверджувало, що Facebook з 2019 року знав, що Instagram «токсична» для підлітків, особливо вона впливає на дівчаток.