Засновник Вікіпедії Джиммі Уельс говорить, що проведене розслідування продемонструвало факти маніпуляції статтями та їхнім змістом в інтересах клієнтів цієї компанії. Також він заявив, що наразі волонтери займаються перевіркою всього спектру контенту, до якого прикладали руку співробітники Bell Pottinger Group.
У самій PR-фірмі визнають факт редагування контенту, але додають, що нічого незаконного вони не робили.
Засновник Вікіпедії каже, що ця компанія має «сумнівну бізнес-етику». «Нічого подібного я раніше не бачив. Я говорив з PR-фірмами, і вони завжди заявляли, що мають певні етичні правила, які забороняють подібну поведінку», - говорить Д.Уельс.
У Вікіпедії кажуть, що хоча саму енциклопедію може редагувати буквально кожен, правила користування сайтом забороняють редакцію статей у персональних або ділових інтересах, розміщення рекламних або лобістських матеріалів.
Факт «заказухи» у Вікіпедії було виявлено незалежними редакторами, які наполягли на проведенні розслідування. За словами Тіма Айрленда, одного з незалежних редакторів, він зауважив, що група редакторів, пов'язаних з агентством Bell Pottinger, цілеспрямовано додає позитивні коментарі і видаляє негативні про своїх клієнтів. Окрім усього іншого, після редакції, співробітники ставили на оновлені статті лейбл Edit Protection, що свідчить про те, що стаття завершена і її подальша редакція небажана.
На сьогодні Bell Pottinger є одним із найбільших PR-агенств у Великобританії.