Капсула CST-100 вміщує сім осіб і призначена для заміни шатлів і підстраховки російських «Союзів», пишуть znaki.fm. Типовими завданнями стануть польоти на низьку навколоземну орбіту, доставка людей на МКС і очікування там в якості рятувального корабля, для чого CST-100 має вмонтований у носову частину універсальний стикувальний вузол.
У капсулі реалізовано принцип часткової багаторазовості: при вході в атмосферу тепловий щит та інші вразливі вузли замінюються після кожного польоту, але базові конструкції теоретично можуть прослужити до десяти місій.
Носієм для капсули обрано американську ракету Atlas V. Для першої пілотованої місії, якщо все піде гладко, буде отримано схвалення NASA і фінансування, у Boeing пообіцяли набрати екіпаж із співробітників компанії. Навіть якщо американське аерокосмічне агентство передумає, для CST-100 можуть знайтися інші замовники, наприклад, приватна компанія Bigelow Aerospace, яка має намір у найближчі роки вивести на орбіту власну населену орбітальну станцію оригінальної надувної конструкції.