UA / RU
Підтримати ZN.ua

Автомобілі зможуть розуміти людську мову

Тепер деякі моделі Chevrolet, Buick, GMC і Cadillac 2011 зможуть похизуватися повним взаєморозумінням водія і автомобіля.

Фахівці електронно-лінгвістичної компанії Nuance Communications (Массачусетс) змогли створити систему OnStar Virtual Advisor. Вчених вже давно цікавила проблема оцифровки розмовної мови і встановлення спілкування між авто і людиною. Нарешті це стало реальним.

Новинка поки доступна англійською, французькою, іспанською та китайською мовами.

Водіям тепер досить сказати: «Мені потрібно зателефонувати» або «Хочу подзвонити», «Яка сьогодні погода?» або «Що там з трафіком?», аби машина підключилася до Інтернету і осмислено відповіла на запит.

Єдиним нюансом є те, що перед спілкуванням варто поставити машину до відома, що наступний запит адресований саме їй, а інакше автоматика почне просто втручатися в розмову пасажирів.

За матеріалами Кермо