UA / RU
Підтримати ZN.ua

Apple випробовує своїх покупців на лояльність - FT

Компанія збирається запропонувати прихильникам неймовірно дорогий новий iPhone, який вони можуть і не розкупити.

Цього тижня американська компанія 3 збирається випробувати лояльність, купівельну силу і ентузіазм щодо інновацій, запропонувавши їм перший iPhone з мінімальною вартістю в тисячу доларів.

Про це пише Financial Times, додаючи, що цього року виповнюється 10 років з моменту виходу першого "яблучного" смартфона. І американський виробник збирається відсвяткувати цю дату серйозними оновленнями, зокрема покращити дисплей смартфона, камеру і загальний дизайн.

Аналітики переконані, що запуск новинки допоможе Apple подолати проблему зі зростанням доходів, з якою компанія зіштовхнулася впродовж останніх двох років. На ринках Америки і Європи кількість власників смартфонів близька до показника густоти населення, але клієнти намагаються подовше використовувати свої пристрої. Тож тут найкращим способом пожвавити зростання доходів здається просити більше грошей за кожен пристрій, а не добиватися зростання кількості проданих одиниць.

Водночас, Apple встановлює на новинку дорогі компоненти. Приміром, новий смартфон компанії отримає OLED-дисплей, який перетворить передню частину пристрою в один великий екран. Нові камери, здатні відтворювати глибину зображення, дадуть користувачу нові можливості "доданої реальності" і дозволять пристрою розпізнавати обличчя, а не лише відбитки пальців, як у попередніх моделях.

Більш передові комплектуючі, щоправда, вимагають більше часу на постаку. Тож багатьом клієнтам доведеться чекати більше місяця, щоб отримати свій новий iPhone. Це дає перевагу конкурентам, таким як Samsung, який збирається вивести на ринок свій новий Note 8, або ж компанії Essential, яка націлюється на преміум-покупців, пропонуючи їм смартфони по 699 доларів. Google також оголосила, що готується до випуску нової версії свого смартфону під назвою Pixel.

З таким рівнем конкуренції на мобільному ринку Apple доведеться покладатися на лояльність покупців. Але для того, щоб зберегти лідерство за рівнем прибутків у індустрії, аналітики кажуть, що Apple доведеться випустити iPhone вартістю 1000 доларів і більше.

"Телефона, який би коштував так багато, не було ніколи. Apple знає, що його клієнти не збираються відмовитися від його продукції. Тож компанія дає їм більший вибір", - вважає аналітик Creative Strategies Бен Баджарін.

Опитування компаній Creative Strategies і SurveyMonkey свідчать, що 21% клієнтів збираються купити новий iPhone, скільки б він не коштував, а 33% - не будуть оновлюватися, якщо новинка буде коштувати надто дорого.

Аналітик CCS Insight Джеофф Блабер зауважує, що Apple значно розширила свою лінійку приладів і цінову політику.

"Ми схильні дивитися на вершину в тисячу доларів і думати, що Apple зайшов на нову територію. Але насправді у компанії значно ширше портфоліо, ніж більшість усвідомлює", зауважив експерт.

Втім, він визнав, що випуск надміру дорогого приладу створить непорозуміння, ніби компанія відчуває владу над своєю клієнтською базою і "збирається здерти з неї якомога більше грошей".

Нагадаємо, аналітик інвестиційного банку Goldman Sachs Симона Янковські заявила про те, що ціна iPhone 8 у США стартуватиме від 999 доларів.

За відомостями видання Business Insider, нова модель називатиметься iPhone 8, а не iPhone 7s, чого можна було б очікувати, слідуючи традиціям неймінгу смартфонів компанії.