Вперше з 2016 року компанія Apple повернулася на перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу, збільшивши свою вартість на 87% або $263,4 млрд. Про це свідчать результати щорічного дослідження Brand Finance Global 500.
Відзначається, що високої капіталізації вдалося досягти, зокрема, за рахунок розвитку цифрових сервісів Apple і послуг за передплатою, в тому числі App Store, iCloud, Apple Podcasts, Apple Music, Apple TV і Apple Arcade
Лише за перший день нового року клієнти магазину додатків App Store витратили $540 млн на покупку цифрових послуг ", - йдеться в огляді Brand Finance.
Друге і третє місце в рейтингу найдорожчих брендів міразанімают бренди інтернет-рітейлера Amazon.com Inc., вартість якого зросла на 15%, до $254,2 млрд, і Google ($191,2 млрд, + 1%), що входить в Alphabet Inc.
У десятку найдорожчих брендів світу також входять Microsoft ($140,4 млрд), Samsung ($102,6 млрд), Walmart ($93,19 млрд), Facebook ($81,48 млрд), ICBC ($72,8 млрд), Verizon ( $68,9 млрд) і WeChat ($67,9 млрд).
Найбільш швидкозростаючим став бренд Tesla, який за рік подорожчав на 158%, до $32 млрд.
Друге місце за темпами зростання (+ 108%) зайняв бренд Alibaba.com, що подорожчав до $39,2 млрд. Бренд Walmart подорожчав на 20%, до $93,2 млрд, вийшовши на шосте місце в рейтингу.
Як повідомлялося, некомерційна група Coalition for a Safer Web через суд вимагає від компанії Apple видалити Telegram з магазину додатків. В організації стверджують, що через месенджер поширюється екстремістський, расистський і неонацистський контент.