UA / RU
Підтримати ZN.ua

Apple і Google звинуватили в зловживанні становищем на ринку

Також компанії знищують стартапи по всьому світу. Apple і Google практично не вкладають кошти в розробку сторонніх додатків для своїх платформ і не несуть ніяких ризиків.

Компанії Apple і Google зловживають своїм становищем на ринку і знищують стартапи по всьому світу, заявив засновник Telegram Павло Дуров, передає РБК.

За його словами, Apple користується монополією і вимагає від усіх розробників додатків для iPhone 30% від продажів будь-яких цифрових послуг.

"Натомість Apple не дає розробникам нічого, крім дозволу їх додаткам бути доступними для користувачів iPhone", - пише Дуров, додаючи, що компанія забороняє установку будь-яких додатків на свої пристрої поза магазином AppStore.

"Майже так само сумно йдуть справи у розробників на смартфонах Android від Google", - повідомив підприємець. Він зазначив, що у творців додатків після виплати 30% часто не залишається коштів на податки, ліцензії, оплату роботи співробітників, маркетинг, технічні витрати.

Дуров стверджує, що Apple і Google практично не вкладають кошти в розробку сторонніх додатків для своїх платформ і не несуть ніяких ризиків.

"Сьогодні всі розробники світу працюють на Apple і Google більшою мірою, ніж на самих себе", - заявив засновник Telegram, назвавши те, що відбувається "безпрецедентним прикладом централізації і дисбалансу", коли дві компанії повністю контролюють ринок додатків.

Для вирішення цієї проблеми Дуров запропонував законодавчо зобов'язати Apple відкрити вільний доступ для установки додатків на свої пристрої. Заходи російських антимонопольників, які хочуть вимагати від компанії встановлювати вітчизняні додатки на гаджети, підприємець вважає недостатніми.

Читайте також: Дуров звинуватив Facebook і Instagram в рекламі шахрайських схем

Раніше з обвинувальними заявами виступав і засновник Facebook Марк Цукерберг. Він заявив про те, що соціальна мережа дозволить своїм користувачам відключати політичну рекламу. Функцію почнуть впроваджувати вже сьогодні, для користувачів з США вона буде доступна на протязі наступних тижнів.

Соцмережа має намір надати можливість відключати політичну рекламу і користувачам і з інших країн. Для них функція буде доступна вже восени.