UA / RU
Підтримати ZN.ua

Apple і Google знову увійшли в трійку найдорожчих брендів світу

У першій трійці також опинилась компанія Coca-Cola.

Бренди Apple, Google і Coca-Cola вже в четвертий раз поспіль увійшли до списку 100 найдорожчих брендів світу, йдеться в звіті Interbrand Corp. При цьому першу сходинку займає Apple, вартість бренду якої зросла на 5% до 179,1 мільярда доларів.

Вартість бренду Google, який знаходиться на другій сходинці, за рік зросла на 11% і на даний момент становить 133,3 мільярда доларів. Coca-Cola замикає трійку лідерів, вартість її бренду знизилася на 7% і тепер становить 73,1 мільярда. При цьому до 2013 року компанія займала перше місце в рейтингу.

До списку також увійшли Microsoft (четверте місце, 72,8 мільярда доларів), IBM (шосте, 52,5 мільярда доларів), Samsung (сьоме, 51,8 мільярда доларів) і Amazon (восьме, 50,3 мільярда доларів).

Читайте також: Apple навесні може представити iPad Pro mini – ЗМІ

Максимальне зростання вартості бренду за рік продемонструвала соціальна мережа Facebook, бренд якої подорожчав на 48% до 32,6 мільярдів доларів, що дозволило компанії піднятися відразу на вісім рядків у рейтингу і зайняти 15 місце.

Нагадаємо, що 7 вересня Apple представила новий флагманський iPhone 7. Новий смартфон обладнаний зміненої кнопкою "додому", яка тепер стала чутливою до тиску. Крім того, iPhone 7 є водо-і пилонепроникним.