UA / RU
Підтримати ZN.ua

УЄФА оновив бренд Ліги чемпіонів

Стиль оформлення турніру зазнав зміни.

Ліга чемпіонів отримала нове оформлення

Ліга чемпіонів отримала нове оформлення

УЄФА представив оновлену версію бренду Ліги чемпіонів. Головна мета - зробити акцент на моментах, які створюють головну сцену. Центральне місце в новій візуальній концепції бренду займають сполучені зірки, взяті з "зоряного м'яча", який розміщений на логотипі.

Новий бренд володіє більшою гнучкістю, зберігаючи головні елементи - такі як гімн, стадіон і трофей. Синя кольорова гама, що бере коріння в темі вечорів Ліги чемпіонів, збагатилася акцентними кольорами - маджентой (пурпурним) і цианом (синьо-зеленим), які освіжають сприйняття образу.

uefa.com

УЄФА переглядає брендинг турнірів кожні три роки - перед стартом чергового трирічного комерційного циклу реалізації телевізійних та спонсорських прав.

Раніше повідомлялося про те, що УЄФА проведе ребрендинг Ліги Європи.