УЄФА представив оновлену версію бренду Ліги чемпіонів. Головна мета - зробити акцент на моментах, які створюють головну сцену. Центральне місце в новій візуальній концепції бренду займають сполучені зірки, взяті з "зоряного м'яча", який розміщений на логотипі.
Новий бренд володіє більшою гнучкістю, зберігаючи головні елементи - такі як гімн, стадіон і трофей. Синя кольорова гама, що бере коріння в темі вечорів Ліги чемпіонів, збагатилася акцентними кольорами - маджентой (пурпурним) і цианом (синьо-зеленим), які освіжають сприйняття образу.
УЄФА переглядає брендинг турнірів кожні три роки - перед стартом чергового трирічного комерційного циклу реалізації телевізійних та спонсорських прав.
Раніше повідомлялося про те, що УЄФА проведе ребрендинг Ліги Європи.