Третя педаль боліда Mercedes W02 розташована на тому місці, де раніше «відпочивала» нога пілота. Натискання педалі зменшує кут атаки заднього антикрила, що дозволить автомобілю збільшити показники прискорення через зменшення притискової сили. Якщо відпустити педаль, площини спойлера самостійно повернуться до почткового стану.
Найпопулярнішим рішенням з налаштуванням кута атаки заднього спойлера серед команд "Формули-1" є кнопка на кермі. Проте гонщики невдоволені тим, що таке рішення відволікає від траси й змушує дивитися на рульове колесо. Вирішення цієї проблеми з боку Mercedes GP дозволило полегшити пілотам завдання, прибравши зайві регулятори.
Можливість регулювати кут атаки заднього антикрила під час гонки з'явилася в регламенті "Формули-1" у 2011 році. Це правило покликане зробити Гран-прі більш видовищним за рахунок збільшення кількості обгонів. Управління площиною заднього спойлера з кокпіта автомобіля прийшло на зміну регульованому передньому антикрилу, що не виправдало надій про загострення боротьби й буде заборонене в новому сезоні "Формули-1".
За матеріалами Auto Motor und Sport