"Реал" обійшов "Манчестер Юнайтед" та став найдорожчим футбольним брендом у світі.
Згідно зі звітом незалежної консалтингової компанії Brand Finance, вартість "Реала" зросла на 26,9 відсотків і в 2019 році становить близько 1,646 мільярда євро.
На другий рядку розташовується "Манчестер Юнайтед". Вартість англійського клубу впала на 5,8% і оцінюється в 1,472 мільярда. У минулому році МЮ займав першу сходинку. На третьому місці йде "Барселона" - 1,393 мільярда (+11,8 відсотка порівняно з 2018 роком).
Також в десятку потрапили "Баварія", "Манчестер Сіті", "Ліверпуль", "Челсі", ПСЖ, "Арсенал" і "Тоттенхем".
Раніше повідомлялося про те, що "Шахтар" зрівнявся з "Динамо" за кількістю трофеїв в Україні.