Керівництво «Барселони» має намір розглянути можливість вперше в історії клубу укласти контракт зі спонсором, назва якого з'явиться на формі.
У клубі обговорюються три способи розміщення реклами. Перший - написати назву спонсора спереду на футболці, як робить більшість клубів. Це найбільш вигідний для клубу з фінансової точки зору варіант. За попередніми розрахунками, «Барса» зможе заробити на цьому близько 25 мільйонів євро за сезон, що на кілька мільйонів перевищує суму аналогічної угоди мадридського «Реала».
Другий варіант - розмістити рекламу на спині, під ігровим номером, що для рекламодавця обійдеться вдвічі дешевше.
І нарешті, існує ймовірність, що реклама на формі «Барси» буде розміщена на трусах. У цьому випадку клуб отримає від 6 до 12 мільйонів євро.
На даний момент «каталонський» клуб є єдиним грандом світового футболу, на чиїй ігровій формі ніколи не розміщувалася реклама. Тим часом фінансові витрати зростають з кожним роком, а спортивні успіхи «Барси» останнім часом зробили її чи не найбільш привабливим об'єктом для потенційних рекламодавців.
За матеріалами Комментарии