Як повідомляє прес-служба «Укрзалізниці» з посиланням на директора Володимира Козака, розклад буде відкориговано шляхом заміни маршрутів з невеликою кількістю пасажирів і зміни періодичності курсування потягів. За його словами, буде знайдено варіанти, що дозволяють забезпечити транспортне сполучення між населеними пунктами України і зробити рух потягів більш оптимальним.
Зокрема В.Козак зазначив, що буде визначено вузлові станції пересадок - «комфортніші, зручні за географічним положенням, з гідним рівнем сервісу для пасажирів». Поступово, поетапно, починаючи з введення нового графіка 2012/2013 у травні 2012 року буде збільшуватися кількість денних потягів, а на заміну скасованим прийдуть швидкісні міжрегіональні експреси.
В адміністрації залізничного транспорту запевняють, що пасажири в будь-якому випадку зможуть дістатися до обласного центру на приміському потязі, далі пересісти на комфортний, швидкісний денний потяг або на нічний, залежно від дальності поїздки, і доїхати до місця призначення. Окрім того, сьогодні залізниці закликають місцеву владу до тісної співпраці в питанні розробки оптимальної схеми повідомлення, яка б враховувала можливість підвезення пасажирів до залізничних вузлів пересадок, зокрема, і автотранспортом.
Ще до введення нового графіка руху залізничники пропонують пасажирам альтернативні маршрути. Так, замість потягу № 617/618 Хмельницький-Київ, який припинив курсування з 1 листопада 2011 року, на ділянці Хмельницький-Вінниця через станцію Хмільник вводиться курсування рейкового автобуса сполученням Хмельницький-Вінниця два рази на добу (туди і назад) з усіма зупинками, які здійснює потяг № 617/618 Хмельницький-Київ. Графік руху рейкового автобуса розроблено з урахуванням можливості здійснення пересадок на станціях Хмельницький, Калинівка та Вінниця на 10 пар потягів різних напрямків.