Деякі служби таксі вже давно намагаються підняти мінімальну вартість проїзду до 65 грн. Така сама мінімальна ціна за проїзд вже встановлена державним підприємством Sky Taxi і приватною компанією з Борисполя «Автоклуб-МАА», що монополізували ринок перевезень пасажирів з аеропорту Бориспіль.
При тарифі у 6 грн/км по Києву і 6,50 грн/км за межами міста, поїздка у центр столиці з аеропорту обійдеться у 240-300 грн., що перевищує пропозицію інформаційно-диспетчерських служб у 1,5-2 рази. Причому таксометрами і кондиціонерами обладнано далеко не всі автомобілі цих компаній.
У кінці березня КМДА оголосила про створення робочої групи з представників профільних управлінь, власників кількох великих служб та представників профільних асоціацій, головне завдання якої - розробити пакет законодавчих ініціатив, що дає право місцевій владі видавати дозволи на роботу таксистам і встановлювати єдиний тариф.
Чиновники розраховують, що ліцензування ринку таксі на місцевому рівні дозволить додатково залучити в бюджет не менше 100 млн грн.
Раніше повідомлялося, що новий законопроект «Про таксі» зобов'яже перевізників працювати легально. Для столиці мають намір зробити обмеження авто за класом. Водіїв Lanos, Chevrolet Aveo відправлять «таксувати» у дрібніші міста, а в Києві цим бізнесом дозволять займатися лише власникам машин від D класу. !zn
Читайте також:
Київських таксистів зобов'яжуть пересісти на BMW і Audi
Водіям маршруток заборонять брати гроші під час їзди
АМКУ розслідує підвищення перед Євро-2012 вартості таксі
Столичні служби таксі підвищили вартість проїзду
В Україні зростуть штрафи для водіїв