UA / RU
Підтримати ZN.ua

Прокурори Польщі допитали російських диспетчерів

Прокурори Польщі провели допит авіадиспетчерів Віктора Риженка і Павла Плюсніна, що працювали на аеродромі "Смоленськ-Північний" в день аварії літака польського президента Леха Качинського, повідомляє Польське радіо.

Допит Риженка тривав вісім годин. На нього чекає ще одна зустріч з прокурорами, в ході якої диспетчер відповість на додаткові питання. Плюсніна, який керував польотом 10 квітня 2010 року на "Північному", допитали раніше - у понеділок, 7 лютого.
Про допит ще одного диспетчера Миколи Краснокутського, чий голос присутній на розшифровці переговорів між смоленським аеродромом і польським Ту-154, не повідомляється.
Передбачалося, що Польща надасть свій власний остаточний звіт про причини катастрофи під Смоленськом протягом лютого. Однак з технічних причин публікацію відклали на кілька тижнів. Причиною затримки стала неполадка одного з приладів на другому польському Ту-154, ідентичному того, що розбився під Смоленськом.
12 січня була представлена остаточна доповідь технічної комісії Міждержавного авіаційного комітету, згідно з якою катастрофа літака Ту-154 президента Польщі під Смоленськом у квітні 2010 року стала результатом дій екіпажу. Міждержавний авіаційний комітет заснований в 1991 році 12 державами колишнього СРСР, у його повноваження входить розслідування авіаційних подій.
Пізніше, 17 грудня прем'єр-міністр Польщі Дональд Туск заявив, що даний проект є неприйнятним. До цього, 14 грудня, польська сторона передала МАК усі свої зауваження у зв'язку з проектом звіту. Коментарі польської сторони зайняли 150 сторінок.
За матеріалами: Лента.ру