Компанія Costa Crociere, якій належить круїзний лайнер Costa Concordia, що затонув, готова відшкодувати пасажирам судна вартість круїзу і всіх інших пов'язаних з ним матеріальних витрат, йдеться у повідомленні компанії.
«Окрім того, Costa Cruises підтверджує діалог з пасажирами і всіма асоціаціями, що представляють інтереси споживачів, для визначення розміру компенсації за завдані незручності», - наголошується у прес-релізі.
Компанія також висловила свої співчуття сім'ям загиблих і постраждалих у результаті НП.
Разом з тим, у вівторок, 17 січня, стало відомо, що більше 70 пасажирів Costa Concordia планують подати колективний позов проти кампанії-власника лайнера.
«Наша мета - домогтися того, щоб кожен пасажир отримав як мінімум 100 тис. євро компенсації за матеріальну шкоду, а також за страх, зіпсований відпочинок і серйозні ризики», - заявив заявив глава італійської асоціації захисту прав споживачів Карло Ренці.
Лайнер Costa Concordia, на борту якого перебували понад 4,2 тис. осіб, 13 січня сів на мілину поблизу острова Джильо біля узбережжя італійської області Тоскана, після чого частково затонув.
На борту судна знаходилося більше 4,2 тисяч осіб, у тому числі - 37 українців. На сьогодні підтверджено загибель 11 людей.