Свідка у справі про авіакатастрофу під Смоленськом, яка забрала життя високопоставлених польських політиків, включаючи президента Леха Качиньського, знайшли мертвим.
Ремігіуш Мусь слухав переговори екіпажу лайнера, що розбився зі смоленським диспетчером. У своїх свідченнях бортінженер стверджував, що черговий дозволив президентському літаку знизитися до «висоти прийняття рішення» в 50 метрів, незважаючи на густий туман. За його словами, Як-40 перед цим також дозволили знизитися до 50 метрів. За офіційною ж версією, диспетчер не дозволяв знижуватися президентському авіалайнеру нижче 100 метрів.
Офіційний представник окружної прокуратури у Варшаві Даріуш Слєпокура вважає, що тепер під охорону слід помістити ще одного свідка - пілота Як-40 Артура Воштиля.
10 квітня 2010 року в авіакатастрофі польського президентського літака Ту-154М під Смоленськом загинули всі 96 осіб, що знаходилися на борту. Жертвою аварії літака став і президент Польщі Лех Качиньський.
Катастрофа сталася в результаті дій екіпажу, який в умовах психологічного тиску прийняв невірне рішення про посадку при несприятливих погодних умовах, прийшли до висновку фахівці Міждержавного авіаційного комітету.
У доповіді польської комісії серед причин краху повітряного судна, окрім зниження до неприпустимої висоти, названі також помилки екіпажу і те, що пілот проігнорував сигнали системи раннього попередження зіткнення із землею.
Урядовий авіалайнер з президентом Польщі Лехом Качиньським на борту не мав права здійснювати цей фатальний політ. До такого висновку прийшла Верховна контрольна палата (ВКП) Польщі, що опублікувала підсумковий звіт про своє розслідування. !zn
Читайте також:
Дочка Качиньського вимагає міжнародного розслідування Смоленської катастрофи
Польща опублікувала доповідь про загибель Качиньського
Прокурор, який розслідував обставини Смоленської катастрофи, вистрілив собі в голову