«З містобудівної точки зору, будівництво метрополітену на вулиці Маяковського - найефективніший варіант. Містобудівники і наш замовник - Головне управління містобудування та архітектури - все ж схиляються зараз до цього варіанту, тому що в даному варіанті 70% населення перебуває в зоні пішохідної доступності до метрополітену», - зазначив він.
С.Броневицький вважає, що такий варіант також дозволить зберегти існуючу лінію швидкісного трамвая, і вже в наступному році запустити її до станції міської електрички.
За словами С.Броневицького, метро на Троєщину буде побудовано у найближчі три-чотири роки.
Нагадаємо, раніше існувало два конкуруючі варіанти будівництва лінії метрополітену з правого берега на Вигурівщина-Троєщина: лінія неглибокого залягання уздовж головної магістралі житлового масиву - проспекту Маяковського - і наземна лінія на місці непрацюючої з 2009 року лінії СТ вздовж паралельної вулиці Бальзака.
23 лютого заступник голови КГГА Р.Крамаренко повідомив, що Європейський банк реконструкцію та розвитку надасть (КМДА) кредит у 115 мільйонів євро на закупівлю транспорту для лінії метро на Троєщину.