Влада Індонезії підтвердила, що причиною катастрофи російського лайнера Sukhoi Superjet-100 у травні 2012 року був людський чинник.
Глава індонезійського комітету з безпеки на транспорті Татанга Курніаді заявив, що безпосередньо перед катастрофою екіпаж відволікся від керування SSJ-100 і не зміг зреагувати на сигнали небезпеки.
За словами Курніаді, система раннього попередження про зближення з землею сім разів подавала сигнали екіпажу SSJ, але командир відключив систему, бо вважав її сигнали помилковими. Курніаді стверджує, що катастрофи можна було б уникнути, якби екіпаж правильно відреагував на ситуацію протягом 24 секунд після першого попередження.
Про те, що індонезійські слідчі вважають причиною катастрофи людський чинник, стало неофіційно відомо вже у вересні. Ще раніше, у червні, комітет з безпеки на транспорті порадив компанії Sukhoi більш якісно готувати пілотів Superjet до польотів у гористій місцевості. Зі свого боку, російські експерти давали зрозуміти, що аварія може бути пов'язана з помилкою диспетчерів.
Раніше повідомлялося про те, що винним у катастрофі Sukhoi SuperJet-100 можуть визнати пілота Александра Яблонцева, який зробив неприпустимий маневр, доді, як автоматика літака попереджала командира про небезпечне зближення з горою.
Російський літак SSJ-100 зазнав аварії 9 травня 2012 в Індонезії під час демонстраційного польоту. Місце його падіння виявлено 10 травня неподалік від Джакарти у важкодоступній місцевості схилу гори Салака на висоті 1 тис. 500 м. На борту літака перебувало 45 осіб, серед них 35 індонезійських громадян - представників індонезійських авіакомпаній, а також вісім громадян Росії. Також на борту перебували громадянин Франції та громадянин США. !zn
Читайте також:
Катастрофа Superjet-100 в Індонезії: оприлюднено перше відео з місця аварії, в Росії у трагедії звинувачують пілотів
Опубліковано ВІДЕО останніх хвилин польоту російського Superjet-100в Індонезії
На місці катастрофи російського SuperJet-100 в Індонезії виявлені «чорні ящики»